«Грандіозне» скорочення штатів

07:34, 2 окт 2019 , Новости Каменского
«Грандіозне» скорочення штатів

 

 

Безпрецедентне за розмахом скорочення штатів запропонував своїм підлеглим міський голова Кам’янського Андрій Білоусов. Оптимізацією структури виконавчої влади називають майбутню акцію управителі. «А хто ж працюватиме?» - непокояться роботодавці - містяни.

Обрізані «нижні гілки влади»

Проект рішення про зміни структури виконавчих органів міської влади розгляне сесія міської ради 4 жовтня. Якщо міська рада підтримає запропонований міським головою проект, то в наступному році в місті зникнуть районні адміністрації.
Проект передбачає ліквідацію райадміністрацій як юридичних осіб. Під скорочення попадуть голови адміністрацій, що мають статус заступників міського голови.
Для мешканців міста практично нічого не зміниться, переконувала депутатів міської ради заступник міського голови Тетяна Завгородня. Тому що служби, до яких найчастіше звертаються громадяни, залишаться на своїх місцях. Зміниться лише їхнє підпорядкування: з районних стануть міськими.
Так, районні служби у справах дітей об’єднають в одне міське управління. З 28 співробітників цих служб в новому управлінні залишаться 15 осіб.
З районних відділів соціальної політики сформують департамент соціальної політики, залишивши 161 працівник з нинішніх 207.
Також будуть об’єднані районні адміністративні комісії, які розглядали справи про адміністративні порушення мешканців районів. Оптимізація збирає працівників комісій в юридичному відділі міської влади.
В структурі міської влади будуть утворені нові відділи. Це відділ реєстрації громадян, чисельністю 13 співробітників, відділ реєстрації виборців – 7 посадовців, відділ з питань роботи з органами самоорганізації населення – 4 особи, відділ розподілу житла – 3 фахівця. Ці відділи виникнуть в результаті ліквідації існуючих відповідних служб в районних адміністраціях.
«Нижніми, найближчими до народу гілками влади» називали міські управителі районні адміністрації. Це були органи влади, куди найперше звертались люди зі своїми найрізноманітнішими проблемами.
Всі ці проблеми так само вирішуватимуть аналогічні підрозділи міської влади, розповідала Т. Завгородня, докладаючи про ініціативу мера на депутатських комісіях міської ради. З житлово-комунальними проблемами можна звертатись до департаменту ЖКГ. Як пишуть місцеві ЗМІ, за тиждень департамент отримує приблизно 150 звернень від мешканців міста…

Кому обріжуть, а кому і доточать

В цілому міська влада має намір скоротити 152,5 посади, повідомив пресу секретар міської ради Олександр Залевський.
Скорочуються, здебільшого, фахівці різних служб виконавчої влади. Звернення громадян по всьому місту обслуговували 7 фахівців з відділу звернень громадян. Тепер все місто будуть обслуговувати лише 5 відповідних фахівців.
Справами 42 депутатів міської ради займався відділ секретаріату міської ради. Цих фахівців також було 7, тепер буде 5. Чи встигатимуть ті, хто залишився, питали депутати під час обговорення оптимізації в постійних комісіях. Заступник мера назвала ініціативу мера «болючим питанням». На її думку, опісля буде видно, як працюватиме нова структура виконавчої влади. І можна буде внести додаткові зміни згідно результатів спостережень за експериментом.
Оптимізація, як виявилось, передбачає не лише скорочення, а й роздування штатів. Так, не просто розширюється штат міського управління екології з 10 до 17 посадовців – управління підвищує свій статус до департаменту! Тепер роздихаємось, жартували одні депутати, а депутат Григорій Самойленко з екологічної комісії прокоментував намір влади в тому сенсі, що і управління нічого практичного не робить, а тут буде цілий департамент з тим же об’ємом повноважень!.. Секретар міської ради, в свою чергу, не знайшов відповіді, навіщо перетворювати управління екології на департамент.
«Кажуть, там опиниться колектив Заводської адміністрації, тобто про спеціалістів в екології і не мрійте, поки що треба своїх прилаштувати…» - прокоментував проект рішення про оптимізацію депутат Андрій Іванченко.

А що з майном райадміністрацій?

Залишається відкритим ще одне суттєве питання, яке виникає як результат задуманих змін в структурі управління містом. Яка подальша доля майна ліквідованих районних адміністрацій – будинків, які вони сьогодні займають?
Поки що посадовці, яких не чекає скорочення, визнають: відповіді немає. Десь розмістяться якісь новоутворені служби. Може, будівлі здаватимуть в оренду чи продадуть.

Куди дінуться скорочені посадовці?

Частина посадовців буде працевлаштована в нових органах влади. Іншим колишні колеги спробують підшукати якусь роботу в комунальних підприємствах і закладах. Посадовці міської влади, на думку керуючої справами міськвиконкому Тетяни Завгородньої – кваліфіковані фахівці та добрі робітники.
Кожному скороченому дадуть місячну зарплатню і поставлять на облік в міський Центр працевлаштування, де їм платитимуть бюджетні гроші.
Якщо міська рада 4 жовтня схвалить пропозицію мера, то нова структура міської виконавчої влади почне працювати з 15 січня 2020 року.
Оптимізацію запропонував мер – і він несе за це відповідальність, передають з вуст у вуста депутати міської ради слова керуючої справами міськвиконкому.

 

КОММЕНТАРИИ — 0


Популярное

Топ обсуждаемых