«Дніпровські енергетичні послуги» оновлюють Особистий кабінет
На сайті компанії повідомляється:
Щоб зробити дистанційне обслуговування більш зручним та сучасним, «Дніпровські енергетичні послуги» оновлюють Особистий кабінет на сайті http://dnep.com.ua/ok-home/
Новий онлайн-сервіс буде запроваджуватися поступово протягом року. Переваги оновленого Особистого кабінету першими зможуть оцінити користувачі з м. Кам’янське, Царичанського, Верхньодніпровського, Петропавлівського та Петриківського районів.
У зв’язку з оновленням, у клієнтів цих населених пунктів змінилися особові рахунки. Саме їх потрібно вказати при реєстрації в новому Особистому кабінеті на сайті http://dnep.com.ua/ok-home/ «Дніпровські енергетичні послуги» подбали, щоб клієнти отримали дані для реєстрації найбільш зручним способом:
- Жителям номер нового особового рахунку надісланий через СМС, Viber та електронну пошту. Він також буде зазначено у платіжках за жовтень, які надійдуть в листопаді, та в усіх наступних.
- Юридичні клієнти отримали новий особовий рахунок та унікальний код у листі, що надісланий поштою на юридичну адресу компанії.
Зміна особових рахунків відбулась автоматично, клієнтам не потрібно переоформлювати документи та змінювати налаштування, якщо вони сплачували за електроенергію через інтернет-банкінг. При оплаті у відділенні банку чи Укрпошти необхідно повідомити касиру новий особовий рахунок.
«Новий Особистий кабінет розроблений на сучасній платформі, що забезпечує більш зручне користування та дозволить у майбутньому розширювати функціонал онлайн-сервісу. При цьому він, як і раніше, підтримує усі необхідні опції: жителі можуть передавати показники лічильника у декілька кліків, сплачувати рахунки без комісії, контролювати нарахування та платежі тощо», – сказав директор «Дніпровських енергетичних послуг» Юрій Федько.
Після реєстрації в новому Особистому кабінеті клієнти з м. Кам’янське, Царичанського, Верхньодніпровського, Петропавлівського та Петриківського районів побачать свій актуальний стан рахунку. Якщо у клієнта склалася переплата чи заборгованість, ці дані перенесені до нового онлайн-сервісу. Історія споживання та розрахунків з попереднього Особистого кабінету відображатися не буде.
Вона надаватиметься на запит клієнта при його зверненні до контакт-центру, через електронну пошту https://ok.dnep.com.ua/home , сторінку постачальника у Фейсбук чи за телефоном (056/050/067) 770-11-55.
Популярное
Як працюватиме громадський транспорт в Кам'янському на Великдень та у поминальні дні
11:17, 1 май 2024
У Кам'янському відбулось засідання щодо пошкоджених внаслідок російських обстрілів будинків
08:37, 1 май 2024
19:09, 9 июл 2024
Топ обсуждаемых
КОММЕНТАРИИ — 0