Комунальники проти споживачів

20:05, 5 ноя 2019 , Новости Каменского
Комунальники проти споживачів

 

 

Адміністрація комунальних підприємств Кам’янської міської ради – надавачів житлових та комунальних послуг, часто ігнорує права споживачів. Та що там споживачі! Наші комунальні менеджери ігнорують навіть своїх засновників – міську раду.

Лічильники, яких ніби немає

Нещодавня витівка адміністрації КП «Тепломережі» неабияк стривожила жителів лівого берега Кам’янського.
На багатьох житлових будинках в жовтні були розклеєні оголошення від тепловиків: через великі борги жителів будинку ваш тепловий лічильник буде визнано некомерційним прибором обліку, і платити будете, ніби без лічильника! «Як це? - обурились споживачі. – Яким чином адміністрація комунального підприємства може перекреслити норму закону, що вимагає комерційного обліку наданої теплової енергії?..»
За кілька днів справа з’ясувалася. Оголошення виявились «агітаційним трюком», як визнав директор КП «Тепломережі» Сергій Понізов. Лякаючи споживачів протизаконними репресіями, комунальні надавачі послуг хотіли примусити боржників заплатити.
Споживачі з лівого берега Кам’янського платитимуть за опалення стільки, скільки накрутять лічильники тепла, втішив жителів директор «Тепломереж».

Боротьба з «управителями житлом»

Робота комунального підприємства «Управляюча компанія з обслуговування житлового фонду» з самого початку їх сумнівної діяльності викликає нарікання споживачів і запитання «за що ми платимо гроші?»
Справедливе роздратування споживачів – жителів нашого міста, дійшло, нарешті, і до міської влади. Вірніше, до декількох депутатів міської ради.
На минулому тижні депутати влаштували собі День інформування депутата. І запросили на це свято прозорості керівників департаменту ЖКГ та КП «УКОЖФ».
До департаменту було питання: як визначається, де робити ремонти в першу чергу, а де – в останню?
До адміністрації «УКОЖФ» депутати мали багато запитань. І головне: чому не виконуються роками обіцяні роботи по обслуговуванню житлового фонду? Тобто, депутатів цікавило те саме, що й виборців: за що управителі житлом беруть гроші з жителів?
Не всім депутатам це було цікаво: на День інформування прийшли менше десятка обранців.
А запрошені менеджери на зустріч з депутатами не прийшли. Директор департаменту ЖКГ Олег Максименко прислав заступника. Директор «УКОЖФ» Тетяна Щебетова нікого не прислала.
Директор департаменту у міського голови на нараді, а директор «управителів житлом» поїхала в Дніпро до департаменту ЖКГ обласної держадміністрації. Так пояснив відсутність колег присутній заступник Андрій Карпусь.
На питання до департаменту ЖКГ заступник директора, за його словами, був готовий відповісти. Але депутати так розгнівались через відсутність запрошених керівників, що не схотіли нічого запитувати і слухати.
Депутати вирішили поскаржитись на неслухняну директорку «УКОЖФ» міському голові Андрію Білоусову. Це ж він призначає директорів комунальних підприємств!..
Міська рада є засновником комунальних підприємств. Виходить, що наймані менеджери комунального підприємства ігнорують своїх засновників.

Споживачі перемагають в судах

Споживачі, на відміну від депутатів, не лише обурюються бездіяльністю комунальних менеджерів і нахваляються поскаржитись на них меру. Споживачі, яким доводиться утримувати управителів житлом, судяться з ним за свої гроші.
Визнати безпідставними нарахування за житлово-комунальні послуги, бо нема доказів, що ці послуги було надано – з такою вимогою до суду звернулись споживачі послуг КП УКОЖФ в Кам'янському.

Про судову справу за позовом УКОЖФ до споживачів, яка може стати небезпечним для житловиків та комунальників прецедентом, газета «Событие» писала кілька разів. Управляюча житлом компанія на початку 2018 року позивалась до мешканців багатоквартирного будинку по б. Будівельників, 42, щоб стягнути через суд борг – біля 2 тисяч гривень, за нібито надані послуги з управління будинком.
В свою чергу, мешканці заявили в засіданні про зустрічний позов до УКОЖФ. Вони вимагали визнати претензії управителів безпідставними. Аргумент споживачів простий: надавач послуг, за які хоче грошей, не надавав – за що платити?
За півтора року позивач ніяк не довів у суді, що надав відповідачеві якісні послуги з управління будинком на вказану у позові суму.
Влітку 2019 року Дніпровський районний суд прийняв рішення на користь відповідача – жителя багатоквартирного будинку.
«Наша судова справа в суді першої інстанції тривала більше року (з травня 2018р. по 21.06.2019р.). За цей час відбулося 15 судових засідань, та накопилось 5 томів матеріалів справи. І тільки завдячуючи тому, що ми забезпечили суд беззаперечними доказами відносно необґрунтованості складових тарифу на послуги з утримання будинку і споруд та прибудинкових територій, ми отримали перемогу в суді першої інстанції», - коментувала справу представник відповідача, співвласниця того ж будинку Любов Карпова.
Адміністрація «УКОЖФ» подала апеляційну скаргу. Апеляційний суд постановив слухати справу без виклику сторін. Але споживачі не вгамувались: вони писали до апеляційної інстанції подання та вимоги відводу суддів, письмово аргументували свою позицію. І апеляційна інстанція 28 жовтня винесла постанову: скасувати вимоги КП «УКОЖФ» до споживача. Зустрічний позов споживачів апеляційна інстанція теж відхилила, тому Л. Карпова та її «група підтримки» з активних городян вважають перемогу лише частковою.
ФОТО 1
Оголошення виявились «агітаційним трюком», як визнав директор КП «Тепломережі» Сергій Понізов.
ФОТО 2
Представник відповідача по справі «УКОЖФ проти споживача» Любов Карпова та її «група підтримки» в Дніпровському районному суді на початку слухання справи, весна 2018 року.

Нет описания фото.

На изображении может находиться: 3 человека, люди улыбаются, люди стоят

КОММЕНТАРИИ — 0


Популярное

Топ обсуждаемых