ПриватБанк скасував оповіщення у Viber: про що потрібно знати клієнтам

10:00, 1 сен 2022 , Новости Каменского
ПриватБанк скасував оповіщення у Viber: про що потрібно знати клієнтам

Починаючи з 30 серпня, клієнти ПриватБанку перестали отримувати повідомлення у Viber про операції з картами.

Про це українців попередило керівництво банку у додатку Приват24, доступ до якого мають усі клієнти фінустанови.

Причина припинення співпраці

Послуга розсилки повідомлень коштує банку грошей. Щоб не робити послугу платною, банк вирішив відмовитись від інформування клієнтів через ViberBot. В інакшому випадку ПриватБанку довелося б здирати з клієнтів додаткову комісію за кожне повідомлення.

Що робити клієнтам

Для тих користувачів карток ПриватБанку, які отримували сповіщення за допомогою цього месенджера, керівництво банку пропонує змінити канал інформування — на мобільний застосунок Приват24.

З 30 серпня усіх клієнтів, які використовували Viber, банк мав автоматично розпочати сповіщення за допомогою Приват24.

Незабаром Viber запустить послугу грошових переказів для своїх абонентів. Переказувати один одному кошти абоненти Viber зможуть без комісії не тільки через додаток Приват24, а й прямо в месенджері. Здійснювати грошові перекази спочатку можна буде в євро. Однак пізніше у Viber з'явиться підтримка інших валют.

КОММЕНТАРИИ — 0


Популярное

Топ обсуждаемых