Протягом травня поточного року до Кам'янської райдержадміністрації на розгляд та опрацювання надійшло 97 звернень від громадян

15:21, 11 июн 2024 , Новости Каменского

Відділ по роботі зі зверненнями громадян апарату райдержадміністрації

Кількість звернень, які надійшли через органи державної влади України вищого рівня, від мешканців району становить 10 звернень, з них: поштою (електронною поштою) – 2, на особистому прийомі отримано 3 звернення, за допомогою засобів телефонного зв’язку – 2, через органи влади вищого рівня надійшло 2 звернення, а саме: Офіс Президента України – 1, Дніпропетровську обласну державну адміністрацію – 1, через уповноважену особу – 1. За ознакою надходження: первинні – 10; за статтю авторів звернення: чоловіків – 6, жінок – 4; за видами звернення: заява – 6, скарга – 4, за типом: листи – 4, усні – 4, електронні – 2; за суб’єктом: індивідуальні – 9, колективні – 1. За соціальним станом звернулося: робітників – 5, працівників бюджетної сфери – 2, служитель релігійної організації – 1, пенсіонер – 1, селянин – 1. За категорією: внутрішньо переміщені особи – 2, учасник бойових дій – 2, учасник війни – 1, одинока мати – 1, багатодітна сім’я – 1. Всього до райдержадміністрації звернулося 12 громадян, з них 3 порушили питання в колективному зверненні.

У зверненнях громадян порушено всього 12 питань, з яких питань обороноздатності, суверенітету, міжнародних та міжнаціональних відносин – 2, що становить 17% від загальної кількості, соціального захисту населення – 2 (17%), діяльності органів місцевого самоврядування – 2 (17%), освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності – 2 (17%), транспорту і зв’язку – 2 (17%), культури та культурної спадщини, туризму – 1 (8,3%), житлової політики – 1 (8,3%).

За результатами розгляду: надано роз’яснення – 5, направлено за належністю відповідно до частини 3 статті 7 Закону України «Про звернення громадян» – 3, вирішено позитивно – 1, у стадії розгляду – 1.

Через державну установу «Урядовий контактний центр» надійшло 71 звернення. Серед питань, порушених громадянами до державної установи, чільне місце займають питання соціального захисту населення, будівництва та благоустрою, комунального господарства, аграрної політики і земельних відносин, охорони здоров’я. За результатами їх розгляду вирішено позитивно – 19, надано роз’яснення – 41, у стадії розгляду – 11.

З багатоканальної телефонної лінії «Гаряча лінія голови Дніпропетровської обласної державної адміністрації» надійшло 16 звернень. Питання, порушені у зверненнях громадян, належать до питань комунального господарства, соціального захисту, житлової політики, охорони здоров’я. За результатами їх розгляду вирішено позитивно – 3, надано роз’яснення – 6, у стадії розгляду – 7.

Всі звернення громадян, які надійшли до райдержадміністрації вчасно опрацьовані та надані відповіді в терміни згідно з чинним законодавством.

КОММЕНТАРИИ — 0


Популярное

Топ обсуждаемых