Прокуратура розслідує закупівлю Дніпром білоруських тролейбусів, яку розіграли фірми екс-нардепа

17:01, 23 фев 2020 , Новости Каменского
Прокуратура розслідує закупівлю Дніпром білоруських тролейбусів, яку розіграли фірми екс-нардепа

Прокуратура розслідує закупівлю білоруських тролейбусів за 72 мільйона, які розіграли фірми екс-нардепа

Поліція та прокуратура розслідують закуплю комунальним підприємством «Дніпровський електротранспорт» 13 тролейбусів за 72,43 млн грн. та придбання у підприємців запчастин для трамваїв за 43 млн грн. 

Про це повідомляє Дніпроград з посиланням на НАШІ ГРОШІ

У листопаді 2017 «Дніпровський електротранспорт» Дніпровської міськради за результатами тендеру замовив ТОВ «БКМ-Україна» 13 низькопідлогових тролейбусів АКСМ-321 на 100 осіб виробництва заводу «Белкоммунмаш» (Білорусь) по 5,57 млн грн. Вони повинні бути пристосовані для пасажирів з обмеженими можливостями, мати автономний хід 1 км, систему кнілінгу, кондиціонери в салоні й кабіні, інформаційну систему, відео реєстратор, рідкокристалічний дисплей у водія.

Єдиним конкурентом із тролейбусами тієї ж моделі було луцьке ТОВ «Агротехніка». Згідно з ЄДР, кінцевим бенефіціаром обох підприємств є одна людина – Сергій Мартиняк.

Тролейбуси повинні були поставлятись на підставі заявки покупця, підписаного сторонами, протягом 30 календарних днів з моменту здійснення покупцем 30% попередньої оплати від вартості замовленого. Згідно з додатковою угодою, термін дії договору було продовжено до 30.07.2018.

Слідчі зазначили, що на порталі «Прозорро» відсутні відомості щодо виконання умов договору. Це свідчить про можливі порушення КП «Дніпровський електротранспорт» в ході проведення аукціону та укладення договору.

4 лютого правоохоронці побували на території комунального підприємства, щоб оглянути 13 тролейбусів, та встановили, що на виконання згаданого договору тролейбуси АКСМ-321  не поставлялись. Цю інформацію підтвердили начальник депо №1 та начальник юридичного відділу КП «Дніпровський електротранспорт». Водночас, тролейбуси АКСМ-321 у комунальників все-таки є, проте встановити підстави їх поставки КП «Дніпровський електротранспорт» не вдалось.

Слідчі також з’ясували, що для здійснення своїх злочинних намірів посадові особи комунального підприємства використовували реквізити групи пов’язаних фізичних осіб підприємців.

Протягом трьох років КП «Дніпровський електротранспорт» купував запчастини у невстановлених осіб, але для легалізації та маскування незаконного отримання запчастин за документами нібито скуповувались у ФОПів. При цьому, види діяльності підприємців не мають жодного відношення до згаданого виду держзакупівель.

Слідчі вважають, що існує необхідність проаналізувати поставлений КП «Дніпровський електротранспорт» товар, щоб з’ясувати його особливості та індивідуальні ознаки, що дозволить встановити виробників товару та направити запити виробникам на підтвердження виробництва та продажу товарів підприємцям. Крім того, необхідно допитати всіх не допитаних ФОПів стосовно обставин закупівлі ними товарів та подальшої їх поставки КП «Дніпровський електротранспорт». Тому правоохоронці звернулись до суду з клопотанням продовжити строк досудового розслідування у цьому кримінальному провадженні. Суд клопотання задовольнив.

КОММЕНТАРИИ — 0


Популярное

Топ обсуждаемых